Zavedení Systému certifikovaných dodavatelů

Hlavní informace

V seznamu Systému certifikovaných dodavatelů Ministerstva pro místní rozvoj bude Váš systém zapsán, pokud jako správce správně doložíte všechny příslušné dokumenty a žádost o schválení Systému certifikovaných dodavatelů, a Vaše žádost bude v rámci správního řízení kladně vyřízena. V systému certifikovaných dodavatelů pak vydáváte certifikáty, kterými budou moci zapsaní dodavatelé prokázat splnění kvalifikace nebo její části.

Týká se vás to pokud

Jste právnická osoba a hodláte spravovat vlastní systém certifikovaných dodavatelů.

Kdy službu řešit

Požádat o zavedení vlastního systému certifikovaných dodavatelů můžete kdykoliv.

Vyřízení služby

Co potřebujete pokud službu řešíte

Požádat o zavedení vlastního systému certifikovaných dodavatelů můžete kdykoliv. Žádost nemá pevně stanovenou formu.

Kde a jak službu řešit

Dokumenty předejte osobně na Ministerstvu pro místní rozvoj:

Podatelna Ministerstva pro místní rozvoj, která se nachází na adrese shodné s poštovní adresou. 

Dokumenty zašlete poštou na adresu:

Ministerstvo pro místní rozvoj ČR

Staroměstské náměstí 6

110 15 Praha 1

Kolik budete platit

None

Doplňující informace

Jaký má služba benefit

Správce Systémů certifikovaných dodavatelů vydává certifikáty, kterými budou moci zapsaní dodavatelé prokázat splnění kvalifikace nebo její části. Za vystavování těchto certifikátů Vám náleží odměna, dle Vámi stanoveného ceníku. 

Možnosti odvolání

None

Legislativa

Sankce

None

Časté dotazy

None