Hlavní informace
Mediace je postup při řešení konfliktu za účasti jednoho nebo více mediátorů, kteří podporují komunikaci mezi osobami na konfliktu zúčastněnými tak, aby jim pomohli dosáhnout smírného řešení jejich konfliktu uzavřením mediační dohody. Mediátorem je fyzická osoba, která je zapsaná v seznamu mediátorů. Tato služba poskytuje klientovi možnost zapsat nové údaje, které jsou o něm vedeny v seznamu mediátorů. Ministerstvo spravedlnosti v seznamu mediátorů k žádosti klienta požadované nové údaje zapíše. Jedná se o tyto údaje:
- adresa pro doručování písemností, popřípadě elektronická adrea pro doručování písemností;
- další kontaktní údaje, zejména telefon, fax, elektronická adresa, adresa dalšího místa výkonu činnosti odlišná od adresy místa podnikání a údaje o dalším dosaženém vzdělání, pokud je žadatel žádá uvést v seznamu;
- zaměření na rodinnou mediaci;
- jazyk, ve kterém se mediace poskytuje.
Viz také Žádost klienta o provedení změny v seznamu mediátorů
Týká se vás to pokud
Jste zapsaným mediátorem a potřebujete doplnit do seznamu mediátorů nové údaje.
Kdy službu řešit
Službu lze využít kdykoliv nastane potřeba doplnění nových údajů, vedených v seznamu mediátorů, a to prostřednictvím žádosti, jež se podává u Ministerstva spravedlnosti.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
Pro žádost není stanoven žádný formulář. V žádosti je třeba uvést základní identifikační údaje mediátora a nové údaje, jež si přeje klient doplnit.
Kde a jak službu řešit
Žádost lze podat osobně nebo zaslat poštou na adresu:
Ministerstvo spravedlnosti ČR
Vyšehradská 16
128 10 Praha 2
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Mediátor zapsaný v seznamu mediátorů má možnost požádat o doplnění nových údajů, jež budou k jeho osobě v seznamu mediátorů vedeny.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None