Hlavní informace
Provozovatel televizního nebo rozhlasového vysílání potřebuje přerušit vysílání na základě své platné licence, a to z jiných důvodů, než jsou technické překážky vysílání. Může se jednat typicky o důvody ekonomické, organizační apod. Takové přerušení vysílání se pouze neoznamuje, jako při nahodilých technických překážkách, ale je nutno, aby klient Radu o přerušení vysílání požádal.
Týká se vás to pokud
Jste provozovatel televizního nebo rozhlasového vysílání a chcete přerušit z nějakého (netechnického) důvodu své vysílání na určitou dobu.
Kdy službu řešit
Kdykoliv v průběhu platnosti licence k vysílání, počínaje datem zahájení vysílání. Nejlépe hned, když nastanou překážky bránící vysílání. Případně předem, pokud jde o přerušení vysílání z vlastní vůle.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
Podáte žádost o přerušení vysílání a uvedete důvody tohoto přerušení a dobu, na kterou žádáte o toto přerušení.
Kde a jak službu řešit
Osobně nebo poštou lze žádost doručit na adresu:
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Škrétova 44/6
120 00 Praha 2
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Rozhodnutí Rady, kterým vyslovuje souhlas s přerušením vysílání na určitou dobu, umožnuje provozovateli nevyužívat po tuto dobu svého oprávnění k provozování vysílání dle platné licence, zbavuje ho to některých povinností stanovených zákonem, zejména povinnosti vysílání na základě udělené licence realizovat. Umožňuje tak provozovateli překlenout období, kdy mu určité překážky brání ve vysílání, nebo pokud by vysílání nebylo realizovatelné v plném rozsahu.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
Pokud klient nepožádá o přerušení vysílání a zároveň své vyslání ukončí nebo přeruší na 30 a více dní v průběhu kalendářního roku, hrozí mu zahájení řízení o odnětí licence.
Časté dotazy
Mohu o přerušení vysílání žádat i opakovaně, pokud se mi v požadované lhůtě nepodaří vysílání obnovit?
Ano, o přerušení vysílání lze z těchto důvodů požádat i opakovaně.