Hlavní informace
Na vyžádání pojištěnce je zdravotní pojišťovna povinna písemně a bezplatně poskytnout jedenkrát ročně údaje o zdravotních službách uhrazených za tohoto pojištěnce v období posledních 12 měsíců anebo zajistit dálkový přístup k jeho osobnímu účtu.
Týká se vás to pokud
Jste pojištěnec a máte tak právo na sdělení informací od zdravotní pojišťovny o zdravotních službách, které vykázali zdravotní pojišťovně k proplacení poskytovatelé zdravotních služeb.
Kdy službu řešit
Službu můžete řešit kdykoliv.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
Žádost o výpis z účtu pojištěnce, která musí obsahovat:
- jméno a příjmení,
- číslo pojištěnce (rodné číslo),
- adresu trvalého bydliště.
Přehled bude pojištěnci zaslán doporučenou zásilkou do vlastních rukou na uvedenou adresu nebo na vyžádání bude připraven k vyzvednutí na pobočce pojišťovny do 3 týdnů bezplatně.
Kde a jak službu řešit
Žádost o výpis z účtu pojištěnce zašlete poštou, případně podejte osobně na adresu příslušné pojišťovny:
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Přehled výdajů na hrazené zdravotní služby můžete využít ke kontrole poskytnuté zdravotní péče, a v případě nesrovnalostí o nich můžete zdravotní pojišťovnu informovat.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None