Hlavní informace
Na vyžádání pojištěnce je zdravotní pojišťovna povinna písemně a bezplatně poskytnout jedenkrát ročně údaje o zdravotních službách uhrazených za tohoto pojištěnce v období posledních 12 měsíců anebo zajistit dálkový přístup k jeho osobnímu účtu.
Týká se vás to pokud
Jste-li pojištěnec, máte právo na sdělení informací od zdravotní pojišťovny o zdravotních službách, které k úhradě zdravotní pojišťovně vykázali poskytovatelé zdravotních služeb.
Kdy službu řešit
Službu můžete řešit kdykoliv.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
Žádost o výpis z účtu pojištěnce, která musí obsahovat:
- jméno,
- příjmení,
- číslo pojištěnce(RČ),
- adresu trvalého bydliště.
Přehled bude pojištěnci zaslán doporučenou zásilkou do vlastních rukou na uvedenou adresu, nebo na vyžádání bude připraven k vyzvednutí na pobočce pojišťovny do tří týdnů bezplatně.
Kde a jak službu řešit
Žádost o výpis z účtu pojištěnce zašlete poštou na adresu příslušné pojišťovny:
Také je možnost donést příslušné dokumenty na jakoukoli pobočku zdravotní pojišťovny.
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Přehled výdajů na hrazené zdravotní služby můžete využít ke kontrole poskytnuté zdravotní péče, a v případě nesrovnalostí o nich můžete zdravotní pojišťovnu informovat.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None