Výpis z osobního účtu pojištěnce, nebo zajištění dálkového přístupu k osobnímu účtu pojištěnce

Hlavní informace

Na vyžádání pojištěnce je zdravotní pojišťovna povinna písemně a bezplatně poskytnout jedenkrát ročně údaje o zdravotních službách uhrazených za tohoto pojištěnce v období posledních 12 měsíců anebo zajistit dálkový přístup k jeho osobnímu účtu.

Týká se vás to pokud

Jste pojištěnec a máte tak právo na sdělení informací od zdravotní pojišťovny o zdravotních službách, které vykázali zdravotní pojišťovně k proplacení poskytovatelé zdravotních služeb

Kdy službu řešit

Službu můžete řešit kdykoliv.

Vyřízení služby

Co potřebujete pokud službu řešíte

Žádost o výpis z účtu pojištěnce, která musí obsahovat:

  • jméno a příjmení,
  • číslo pojištěnce (rodné číslo),
  • adresu trvalého bydliště.                                                                                                                                                                                                                                              

Přehled bude pojištěnci zaslán doporučenou zásilkou do vlastních rukou na uvedenou adresu nebo na vyžádání bude připraven k vyzvednutí na pobočce pojišťovny do 3 týdnů bezplatně.

Kde a jak službu řešit

Žádost o výpis z účtu pojištěnce zašlete poštou, případně podejte osobně na adresu příslušné pojišťovny:

 

Kolik budete platit

None

Doplňující informace

Jaký má služba benefit

Přehled výdajů na hrazené zdravotní služby můžete využít ke kontrole poskytnuté zdravotní péče, a v případě nesrovnalostí o nich můžete zdravotní pojišťovnu informovat.

Možnosti odvolání

None

Legislativa

Sankce

None

Časté dotazy

None