Výpis z osobního účtu pojištěnce, nebo zajištění dálkového přístupu k osobnímu účtu pojištěnce

Hlavní informace

Na vyžádání pojištěnce je zdravotní pojišťovna povinna písemně a bezplatně poskytnout jedenkrát ročně údaje o zdravotních službách uhrazených za tohoto pojištěnce v období posledních 12 měsíců anebo zajistit dálkový přístup k jeho osobnímu účtu.

Týká se vás to pokud

Jste-li pojištěnec, máte právo na sdělení informací od zdravotní pojišťovny o zdravotních službách, které k úhradě zdravotní pojišťovně vykázali poskytovatelé zdravotních služeb. 

Kdy službu řešit

Službu můžete řešit kdykoliv.

Vyřízení služby

Co potřebujete pokud službu řešíte

Žádost o výpis z účtu pojištěnce, která musí obsahovat:

  • jméno,
  • příjmení,
  • číslo pojištěnce(RČ),
  • adresu trvalého bydliště.                                                                                                                                                                                                                                              

Přehled bude pojištěnci zaslán doporučenou zásilkou do vlastních rukou na uvedenou adresu, nebo na vyžádání bude připraven k vyzvednutí na pobočce pojišťovny do tří týdnů bezplatně.

Kde a jak službu řešit

Žádost o výpis z účtu pojištěnce zašlete poštou na adresu příslušné pojišťovny:

Také je možnost donést příslušné dokumenty na jakoukoli pobočku zdravotní pojišťovny.

 

Kolik budete platit

None

Doplňující informace

Jaký má služba benefit

Přehled výdajů na hrazené zdravotní služby můžete využít ke kontrole poskytnuté zdravotní péče, a v případě nesrovnalostí o nich můžete zdravotní pojišťovnu informovat.

Možnosti odvolání

None

Legislativa

Sankce

None

Časté dotazy

None