Hlavní informace
Služba se týká případů, kdy Státní zemědělský intervenční fond eviduje neuhrazenou pohledávku a činí kroky k jejímu uhrazení. Tato pohledávka mohla vzniknout v rámci řízení o penále nebo řízení o vrácení finančních prostředků a žadatel o ní byl řádně informován.
Týká se vás to pokud
Vymáhání pohledávek se vztahují k situaci, kdy v důsledku předchozích služeb (Řízení o vrácení finančních prostředků či Řízení o zaplacení penále) vám jako žadateli vznikla povinnost tyto prostředky vrátit, a tedy vznikl i závazek vůči SZIF. Tento vzniklý závazek nebyl do stanovené doby splatnosti předepsaným způsobem uhrazen.
Kdy službu řešit
Úkony služby zahajuje SZIF ve formě zaslání upomínky uhrazení dlužné částky.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
Pokud nemáte jako žadatel zřízenou datovou schránku, zašle vám SZIF upomínku, případně návrh na provedení exekuce a jmenování soudního exekutora poštou na vámi uvedenou adresu.
Kde a jak službu řešit
Bližší informace o způsobech podání, lokalitách a úředních hodinách, včetně čísla bankovního účtu SZIF naleznete v sekci Kontakty na webových stránkách SZIF.
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Vyrovnání vzniklých pohledávek vůči SZIF.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None