Hlavní informace
V případě, že nejste spokojeni se zabezpečením voleb ve vaší městské části nebo městském obvodu nebo postupem úřadu městské části nebo úřadu městského obvodu a neúspěšně jste se již domáhal ochrany u ÚMČ/ÚMO, máte právo podat stížnost na úřad městské části nebo úřad městského obvodu u příslušného úřadu magistrátu města.
Týká se vás to pokud
Jste nespokojen se zajištěním voleb ve vaší městské části nebo městském obvodu, stěžoval jste si na vašem úřadu městské části nebo úřadu městského obvodu a ten vaší stížnosti nevyhověl.
Kdy službu řešit
Stížnost můžete podat kdykoliv, nicméně je žádoucí, aby stížnost byla podána co nejdříve, aby bylo případně možné sjednat včasnou nápravu.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
Ve stížnosti uveďte:
- jméno a příjmení,
- datum narození,
- adresu trvalého pobytu (jste-li občan z jiného členského státu EU adresu přechodného pobytu),
- důvod vaši stížnosti
- a čeho se domáháte.
Kde a jak službu řešit
Podat stížnost můžete ústně, písemně či telefonicky.
Stížnost podejte příslušnému úřadu magistrátu města, do jehož území spadá daná městská část nebo městský obvod.
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Stížnost představuje prostředek k ochraně vašich práv a k docílení nápravy.
Možnosti odvolání
Žádná není
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None