Veřejná konzultace podle zákona o poštovních službách

Hlavní informace

Český telekomunikační úřad musí při výkonu své působnosti podle zákona o poštovních službách konzultovat zásadní dokumenty s dotčenými subjekty. Účelem konzultace je získání připomínek dotčených subjektů k návrhu přijímaných opatření.

Týká se vás to pokud

Máte zájem vyjádřit svůj názor k předloženým dokumentům.

Kdy službu řešit

V okamžiku vyhlášení veřejné konzultace a ve lhůtě stanovené pro uplatnění připomínek. Veřejné konzultace jsou vyhlašovány na diskusním místě na stránkách Českého telekomunikačního úřadu.

Vyřízení služby - elektronicky

Co potřebujete pokud službu řešíte

Připomínky lze uplatnit prostřednictvím formuláře pro uplatnění připomínek, stanovisek a názorů (veřejná konzultace).

Kde a jak službu řešit

Připomínky zašlete Českému telekomunikačnímu úřadu prostřednictvím:

Kolik budete platit

None

Vyřízení služby - osobně

Co potřebujete pokud službu řešíte

Připomínky lze uplatnit prostřednictvím formuláře pro uplatnění připomínek, stanovisek a názorů (veřejná konzultace)

Kde a jak službu řešit

Připomínky zašlete poštou na adresu Českého telekomunikačního úřadu:

Český telekomunikační úřad

Osobně můžete připomínky předat na adrese:

Český telekomunikační úřad

Kolik budete platit

None

Doplňující informace

Jaký má služba benefit

Zapojení dotčených subjektů do projednávání a možnost vyjádřit svůj názor a své připomínky k předkládaným dokumentům.

Možnosti odvolání

None

Legislativa

Sankce

None

Časté dotazy

None