Hlavní informace
Po ukončení veřejné sbírky jste jako její pořadatelé povinni do 3 měsíců předložit ke schválení celkové vyúčtování veřejné sbírky.
Celkové vyúčtování předkládáte krajskému úřadu, resp. Magistrátu hl. m. Prahy. Ten při kontrole celkového vyúčtování sbírky prověřuje, zda výše hrubého výtěžku, skutečných nákladů a čistého výtěžku sbírky odpovídá předloženým dokladům.
Tato kontrola probíhá podle zákona č. 255/2012 Sb., kontrolní řád.
Týká se vás to pokud
Jste právnická osoba a ukončili jste konání veřejné sbírky.
Kdy službu řešit
Na krajský úřad, resp. Magistrát hl. m. Prahy se musíte obrátit nejpozději do 3 měsíců od ukončení konání sbírky.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
Předložit ke schválení celkové vyúčtování veřejné sbírky a přiložit k němu doklady (např. výpisy ze sbírkového účtu, doklady o využití výtěžku sbírky jako jsou faktury apod.).
Kde a jak službu řešit
Osobně na podatelně nebo prostřednictvím pošty se obraťte na krajský úřad, resp. Magistrát hl. m. Prahy. Kontakty na jednotlivé krajské úřady, resp. Magistrát hl. m. Prahy, naleznete na Portálu veřejné správy.
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Jakmile krajský úřad, resp. Magistrát hl. m. Prahy schválí celkové vyúčtování po ukončení sbírky, máte jistotu, že sbírka proběhla v souladu s právními předpisy.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None