Předložení dokladů ke kontrole celkového vyúčtování sbírky po jejím ukončení

Hlavní informace

Po ukončení veřejné sbírky jste jako její pořadatelé povinni do 3 měsíců předložit ke schválení celkové vyúčtování veřejné sbírky.

Celkové vyúčtování předkládáte krajskému úřadu, resp. Magistrátu hl. m. Prahy. Ten při kontrole celkového vyúčtování sbírky prověřuje, zda výše hrubého výtěžku, skutečných nákladů a čistého výtěžku sbírky odpovídá předloženým dokladům. 

Tato kontrola probíhá podle zákona č. 255/2012 Sb., kontrolní řád. 

Týká se vás to pokud

Jste právnická osoba a ukončili jste konání veřejné sbírky.

Kdy službu řešit

Na krajský úřad, resp. Magistrát hl. m. Prahy se musíte obrátit nejpozději do 3 měsíců od ukončení konání sbírky.

Vyřízení služby

Co potřebujete pokud službu řešíte

Předložit ke schválení celkové vyúčtování veřejné sbírky a přiložit k němu doklady (např. výpisy ze sbírkového účtu, doklady o využití výtěžku sbírky jako jsou faktury apod.).

Kde a jak službu řešit

Osobně na podatelně nebo prostřednictvím pošty se obraťte na krajský úřad, resp. Magistrát hl. m. Prahy. Kontakty na jednotlivé krajské úřady, resp. Magistrát hl. m. Prahy, naleznete na Portálu veřejné správy.

Kolik budete platit

None

Doplňující informace

Jaký má služba benefit

Jakmile krajský úřad, resp. Magistrát hl. m. Prahy schválí celkové vyúčtování po ukončení sbírky, máte jistotu, že sbírka proběhla v souladu s právními předpisy.

Možnosti odvolání

None

Legislativa

Sankce

None

Časté dotazy

None