Poskytování dotací prostřednictvím Jednotné žádosti

Hlavní informace

Jednotná žádost je univerzální formulář, kterým lze žádat o dotace na množinu opatření přímých plateb a vybraných neprojektových podpor Programu rozvoje venkova.

Dotace se poskytuje na základě podané žádosti prostřednictvím Portálu farmáře.

Bližší podmínky a detailní informace pro žadatele včetně příruček naleznete na stránkách Státního zemědělského intervenčního fondu (dále jen "SZIF"), v sekci Jednotná žádost.

Pro některá opatření, která jsou spojena s uzavřením víceletého závazku má tato služba návaznost na službu Uzavírání víceletých závazků v rámci opatření Jednotné žádosti​​​​​​.

Týká se vás to pokud

Splňujete podmínky pro žadatele, které jsou dále specifikovány podle typu podpory, o kterou chcete žádat.

Bližší podmínky a detailní informace pro žadatele včetně příruček naleznete na stránkách SZIF v sekci Jednotná žádost.

Kdy službu řešit

Termín pro podávání žádostí je upraven každý rok nařízením vlády České republiky a zveřejňuje ho SZIF na svých webových stránkách.

Aktuální termíny a lhůty pro jednotlivé úkony naleznete na stránkách SZIF v sekci Jednotná žádost.

Vyřízení služby

Co potřebujete pokud službu řešíte

Žádost o dotaci nelze podat osobně nebo poštou.

Osobně nebo poštou lze dodat některé přílohy k žádosti

Při posuzování a vyřizování vaší žádosti může být u vás provedena kontrola na místě a při této příležitosti můžete být požádáni o příslušnou součinnost v souladu s Kontrolním řádem.

Bližší podmínky a detailní informace pro žadatele včetně příruček a termínů naleznete na stránkách SZIF v sekci Jednotná žádost.

Kde a jak službu řešit

Žádost nelze podat osobně nebo poštou.

Konzultace k podání poskytují regionální pracoviště SZIF.

Bližší informace o způsobech podání, lokalitách a úředních hodinách naleznete v sekci "Kontakty", na internetových stránkách SZIF.

Kolik budete platit

None

Doplňující informace

Jaký má služba benefit

Získání dotace na konkrétní opatření.

Možnosti odvolání

Proti Rozhodnutí či Usnesení SZIF se lze odvolat v souladu se Správním řádem, tj. ve lhůtě 15 dní od doručení.

Proti protokolu o kontrole lze podat námitky do 15 dnů od doručení protokolu v souladu s Kontrolním řádem.

Opravný prostředek má vždy písemnou formu a lze ho doručit správnímu orgánu:

  • prostřednictvím Portálu farmáře,
  • datovou schránkou,
  • prostřednictvím e-podatelny,
  • osobně či poštou na centrálním či regionálním pracovišti SZIF.
Bližší informace o způsobech podání, lokalitách a úředních hodinách naleznete v sekci "Kontakty", na internetových stránkách SZIF.

Legislativa

Sankce

None

Časté dotazy

None