Hlavní informace
Klient je povinen oznámit změny údajů v evidenci poplatníků České televize či v evidenci poplatníků Českého rozhlas.
Týká se vás to pokud
Vlastníte zařízení technicky způsobilé k individuálně volitelné reprodukci rozhlasového, resp. televizního vysílání, platíte rozhlasový, resp. televizní poplatek a došlo ke změně evidovaných údajů.
Kdy službu řešit
Do 15 dnů ode dne, kdy změna nastala.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
Není třeba dokládat žádné dokumenty ani přílohy.
Kde a jak službu řešit
Na adresu České televize, resp. Českého rozhlasu; Rozhlasový a televizní poplatek lze uhradit formou SIPO.
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Rozhlasové a televizní poplatky jsou zdrojem financování služby, kterou Český rozhlas a Česká televize poskytují veřejnosti.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None