Hlavní informace
Z evidence poplatníků rozhlasového nebo televizního poplatku jste se jako poplatník povinen odhlásit, pokud:
- jste přestal být poplatníkem, neboť jste přestal vlastnit rozhlasový nebo televizní přijímač,
- byl jste osvobozen od rozhlasového a televizního poplatku,
- neplatí rozhlasový nebo televizní poplatek, protože žijete ve společné domácnosti s poplatníkem rozhlasového, resp. televizního poplatku.
Týká se vás to pokud
Jste přestal být poplatníkem, neboť:
- jste přestal vlastnit rozhlasový nebo televizní přijímač,
- jste byl osvobozen od rozhlasového a televizního poplatku,
- neplatíte rozhlasový nebo televizní poplatek, protože žijete ve společné domácnosti s poplatníkem rozhlasového, resp. televizního poplatku.
Kdy službu řešit
Do 15 dnů ode dne, kdy jste přestal být poplatníkem.
Vyřízení služby - elektronicky
Co potřebujete pokud službu řešíte
Není třeba dokládat žádné dokumenty ani přílohy.
Kde a jak službu řešit
V aplikaci České televize, resp. Českého rozhlasu.
Kolik budete platit
None
Vyřízení služby - osobně
Co potřebujete pokud službu řešíte
Není třeba dokládat žádné dokumenty ani přílohy.
Kde a jak službu řešit
Na adresu České televize, resp. Českého rozhlasu; Rozhlasový a televizní poplatek lze uhradit formou SIPO.
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Rozhlasové a televizní poplatky jsou zdrojem financování služby, kterou Český rozhlas a Česká televize poskytují veřejnosti.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None