Odhlášení poplatníka z evidence

Hlavní informace

Z evidence poplatníků rozhlasového nebo televizního poplatku jste se jako poplatník povinen odhlásit, pokud:

  1. jste přestal být poplatníkem, neboť jste přestal vlastnit rozhlasový nebo televizní přijímač,
  2. byl jste osvobozen od rozhlasového a televizního poplatku,
  3. neplatí rozhlasový nebo televizní poplatek, protože žijete ve společné domácnosti s poplatníkem rozhlasového, resp. televizního poplatku.

Týká se vás to pokud

Jste přestal být poplatníkem, neboť:

  1. jste přestal vlastnit rozhlasový nebo televizní přijímač,
  2. jste byl osvobozen od rozhlasového a televizního poplatku,
  3. neplatíte rozhlasový nebo televizní poplatek, protože žijete ve společné domácnosti s poplatníkem rozhlasového, resp. televizního poplatku.

Kdy službu řešit

Do 15 dnů ode dne, kdy jste přestal být poplatníkem.

Vyřízení služby - elektronicky

Co potřebujete pokud službu řešíte

Není třeba dokládat žádné dokumenty ani přílohy.

Kde a jak službu řešit

V aplikaci České televize, resp. Českého rozhlasu.

Kolik budete platit

None

Vyřízení služby - osobně

Co potřebujete pokud službu řešíte

Není třeba dokládat žádné dokumenty ani přílohy.

Kde a jak službu řešit

Na adresu České televize, resp. Českého rozhlasu; Rozhlasový a televizní poplatek lze uhradit formou SIPO.

Kolik budete platit

None

Doplňující informace

Jaký má služba benefit

Rozhlasové a televizní poplatky jsou zdrojem financování služby, kterou Český rozhlas a Česká televize poskytují veřejnosti.

Možnosti odvolání

None

Legislativa

Sankce

None

Časté dotazy

None