Hlavní informace
Máte-li ve smlouvě s uživatelem Jednotného systému katalogizace (ministerstva, jiné správní úřady a kraje (nejčastěji Ministerstvo obrany ČR) uplatněnu katalogizační doložku, jste povinni o této skutečnosti bezodkladně informovat Úřad.
Týká se vás to pokud
Jste-li dodavatelem výrobků pro takové objednatele, kteří ve svých smlouvách uplatňují katalogizační doložku (jsou uživatelem Jednotného systému katalogizace).
Kdy službu řešit
Bezodkladně po podpisu smlouvy, ve které byla uplatněna katalogizační doložka.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
Je třeba identifikovat uzavřenou smlouvu (číslo smlouvy) a uvést kontaktní údaje vaší odpovědné osoby jako dodavatele.
Kde a jak službu řešit
Komunikaci lze řešit osobně a poštou:
Úřad pro obrannou standardizaci, katalogizaci a státní ověřování jakosti
nám. Svobody 471/4
160 01, Praha 6
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Na základě informace o uzavření smlouvy, ve které je uplatněna katalogizační doložka, dochází k vyčlenění personálních kapacit, což přináší zrychlení procesu katalogizace, která je nezbytným předpokladem pro další plnění dle smlouvy (tj. samotné dodání výrobků).
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None