Informační povinnost v akreditaci dobrovolnické služby

Hlavní informace

Pokud se u vás jako u vysílající dobrovolnické organizace změnily některé skutečnosti, které mají vliv na udělenou akreditaci dobrovolnického projektu, je nutné o nich informovat Ministerstvo vnitra.

Informovat ministerstvo musíte do 1 měsíce ode dne, kdy se o takové změně dozvíte.

Týká se vás to pokud

Jste vysílající dobrovolnickou organizací a nastane u vás změna některé skutečnosti, která má vliv na udělenou akreditaci dobrovolnického projektu (např. změna právní formy, změna názvu organizace, změna názvu akreditovaného projektu, změna kontaktních údajů).

Kdy službu řešit

Informační povinnost musíte splnit do 1 měsíce od doby, kdy se dozvíte o změnách rozhodných pro udělení akreditace v oblasti dobrovolnické služby.

Vyřízení služby

Co potřebujete pokud službu řešíte

Oznámení, sepsané volnou formou, které obsahuje popis změny, která má vliv na udělení akreditace v oblasti dobrovolnické služby.

Kde a jak službu řešit

Oznámení zašlete poštou na adresu:

Odbor prevence kriminality Ministerstva vnitra
Nad Štolou 3
170 34 Praha 7

Osobně lze podat na podatelně Ministerstva vnitra na téže adrese.

Kolik budete platit

None

Doplňující informace

Jaký má služba benefit

Splněním zákonné informační povinnosti předcházíte možnosti zahájení řízení o zrušení akreditace.

Možnosti odvolání

None

Legislativa

Sankce

None

Časté dotazy

None