Hlavní informace
Krajský úřad zajistí, aby veřejnost byla prostřednictvím úřední desky a portálu veřejné správy informována do 15 dnů od přijetí podání o přípravě nebo přezkoumání havarijního plánu pro úložná místa těžebního odpadu kategorie I s tím, že veřejnost může k těmto návrhům sdělit do 30 dnů od jejich zveřejnění své připomínky krajskému úřadu. Krajský úřad zveřejní jejich vypořádání obdobným způsobem ještě před schválením havarijního plánu. Opatření, která je nutno v případě závažné nehody provést mimo úložné místo kategorie I, krajský úřad zapracuje do havarijního plánu kraje.
Týká se vás to pokud
Jste:
- provozovatelem úložného místa pro ukládání těžebního odpadu,
- příslušníkem veřejnosti nebo
- krajským úřadem.
Kdy službu řešit
None
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
Veřejnost ve vlastním zájmu potřebuje toliko sledovat, co krajský úřad oficálně zveřejnil. Informace o přijetí podání týkajícího se přípravy nebo přezkoumání havarijního plánu pro úložná místa těžebního odpadu kategorie I krajský úřad zveřejní prostřednictvím úřední desky a portálu veřejné správy. Službu tedy primárně řeší krajský úřad, který informuje o příslušném podání veřejnost. Veřejnost může následně zasílat svá vyjádření ve formě dokumentů v listinné podobě poštou, nebo osobně přes podatelnu (popř. protokol) v sídle krajského úřadu.
Kde a jak službu řešit
Služba začíná zveřejněním informací o havarijním plánu, které provede krajský úřad. Veřejnost pak může následně zasílat své podněty krajskému úřadu; tento krok lze učinit také prostřednictvím dokumentů v listinné podobě.
Kontakty na kraje a krajské úřady naleznete na stránkách Asociace krajů ČR.
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Informovanost veřejnosti.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None