Hlavní informace
Ministerstvo kultury, na základě podané žádosti vlastníka sbírky upraví informace o počtu sbírkových předmětů nebo popisné informace sbírky, případně informace o správci nebo vlastníkovi sbírky.
Týká se vás to pokud
Nemáte zapsanou sbírku muzejní povahy v centrální evidenci Ministerstva kultury.
Kdy službu řešit
Pokud dojde ke změně údajů o vlastníkovi či správci sbírky musí být o aktualizaci požádáno do 15 dnů. Údaje o sbírkových předmětech se aktualizují průběžně.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
Ministerstvu kultury se předkládají typizované formuláře k aktualizaci zápisu sbírky, které jsou ke stažení na webu centrální evidence nebo je možné o změnu žádat písemného sdělení, kde se specifikuje, co se mění ve sbírce.
Kde a jak službu řešit
Osobně na podatelně Ministerstva kultury, poštou na adresu ministerstva.
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Vlastník zapsané sbírky je podle zákona povinen žádat o změnu údajů v centrální evidenci, pokud k nim dojde. Aktuální informace vytvářejí objektivní přehled o sbírkách v centrální evidenci. Pokud nejsou předměty potvrzeny v evidenci i na straně ministerstva, nejsou formálně součástí sbírky (nesmí se např. vyvézt do zahraničí).
Možnosti odvolání
V případě zamítnutí aktualizace zápisu sbírky v centrální evidenci je možnost se odvolat podle správního řádu.
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
Jak dlouho trvá vyřízení?
Změny údajů v centrální evidenci trvají podle povahy žádosti 15 až 30 dnů.