Hlavní informace
Pokud potřebujete provést změnu v údajích či změnu dokumentů, která vyústí ve změny registrační dokumentace, musíte tuto změnu jako držitel rozhodnutí o registraci předložit Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv (dále jen "Ústav") ke schválení.
Změny typu II jsou velké změny, které mají podstatný vliv na bezpečnost, účinnost nebo kvalitu léčivého přípravku. Z tohoto důvodu musíte nejdříve změny předložit Ústavu ke schválení a až po jejich schválení je implementovat.
Popis změn, které se považují za velké změny typu II, je uveden v příloze II nařízení č. 1234/2008 o posuzování změn registrací humánních a veterinárních léčivých přípravků (dostupné zde). Konkrétní klasifikace jednotlivých typů změn podle jejich povahy je k dispozici v pokynu Evropské komise ke klasifikaci změn registrace.
Ústav změnu posoudí a poté vás o závěru posouzení informuje.
Týká se vás to pokud
Jste držitelem rozhodnutí o registraci léčivého přípravku a potřebujete provést změnu typu II v údajích či změnu dokumentů, kterou se změní registrační dokumentace.
Změny typu II jsou velké změny, které mají podstatný vliv na bezpečnost, účinnost nebo kvalitu léčivého přípravku.
Kdy službu řešit
Změnu předkládáte ke schválení poté, co vyvstane nutnost změnit údaje nebo dokumenty, kterými se mění registrační dokumentace, avšak vždy před samotnou implementací změny.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
None
Kde a jak službu řešit
None
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Vámi předloženou změnu schválíme a vy můžete začít používat údaje či dokumenty, které byly předmětem změny. Registrační dokumentace je v souladu s aktuálními požadavky.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None