Hlavní informace
Účastníci insolvenčního řízení mají možnost či povinnost používat při provádění úkonů v insolvenčním řízení formuláře či elektronické formuláře.
Elektronické formuláře lze podat pouze v interaktivním formátu .pdf. Sken vyplněného formuláře proto není dostačující.
Povinnost používat elektronické formuláře má pouze insolvenční správce a vyěřitelský výbor (v případě podání zprávy o plnění reorganizačního plánu).
Podoba formulářů a elektronických formulářů pro podání stanovená insolvenčním zákonem je zveřejněna na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti.
Týká se vás to pokud
Máte povinnost či chcete při úkonech v rámci insolvenčního řízení použít formulář nebo elektronický formulář.
Kdy službu řešit
V případě, že máte povinnost či chcete při úkonech v rámci insolvenčního řízení použít formulář nebo elektronický formulář.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
None
Kde a jak službu řešit
None
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Urychlení postupu při úkonech v rámci insolvenčního řízení či splnění zákonem stanovené povinnosti.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None