Hlavní informace
Český telekomunikační úřad musí při výkonu své působnosti konzultovat zásadní dokumenty stanovené zákonem s dotčenými subjekty, zejména se sdruženími koncových uživatelů a spotřebitelů, včetně zdravotně postižených, a sdruženími výrobců a podnikatelů zajišťujících sítě anebo poskytujících služby elektronických komunikací. Účelem konzultace je získání připomínek dotčených subjektů k návrhu přijímaných opatření.
Týká se vás to pokud
Máte zájem vyjádřit svůj názor k předloženým dokumentům.
Kdy službu řešit
V okamžiku vyhlášení veřejné konzultace a ve lhůtě stanovené pro uplatnění připomínek. Veřejné konzultace jsou vyhlašovány na diskusním místě na stránkách Českého telekomunikačního úřadu.
Vyřízení služby - elektronicky
Co potřebujete pokud službu řešíte
Připomínky lze uplatnit prostřednictvím formuláře pro uplatnění připomínek, stanovisek a názorů (veřejná konzultace).
Kde a jak službu řešit
Formulář zašlete Českému telekomunikačnímu úřadu prostřednictvím:
Kolik budete platit
None
Vyřízení služby - osobně
Co potřebujete pokud službu řešíte
Vyplněný formulář pro uplatnění připomínek, stanovisek a názorů (veřejná konzultace).
Kde a jak službu řešit
Formulář zašlete poštou na adresu Českého telekomunikačního úřadu:
Český telekomunikační úřad
Formulář můžete žádost podat osobně na adrese:
Český telekomunikační úřad
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Zapojení dotčených subjektů do projednávání a možnost vyjádřit svůj názor a své připomínky k předkládaným dokumentům.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None