Hlavní informace
                Obracíte se na nás se stížností na televizní nebo rozhlasové vysílání, přičemž identifikujete, k jakému programu, dni a času vysílání se stížnost vztahuje a rovněž naformulujete předmět své stížnosti.
                Týká se vás to pokud
                Jste fyzická či právnická osoba, která se domnívá, že v televizním nebo rozhlasovém vysíláním mohl být porušen zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání. Budete se na nás obracet například, když usoudíte, že prostřednictvím vysílání mohl být ohrožen psychický, fyzický či mravní vývoj dětí a mladistvých, když se budete domnívat, že ve vysílání došlo k porušení zásad objektivity a vyváženosti, že byla odvysílána skrytá reklama, že byla vysílána reklama hlasitěji, než umožňuje zákon apod.
                Kdy službu řešit
                Je vhodné, aby byla k obsahu televizního nebo rozhlasového vysílání podána stížnost do 30 dnů ode dne, kdy došlo k odvysílání obsahu, který je předmětem stížnosti. Jen po takovou dobu může Rada žádat od provozovatele vysílání poskytnutí záznamu.
Je-li podána stížnost po více než 30 dnech ode dne odvysílání, pak již nemusí být k dispozici záznam vysílání, k němuž se stížnost vztahuje, a v takovém případě nelze stížnost adekvátně posoudit.
Nejdéle můžete stížnost podat do 3 let ode dne, kdy došlo k odvysílání obsahu, který je předmětem stížnosti, poté odpovědnost za případný přestupek zaniká.
                
                    
                        Vyřízení služby - osobně
                        Co potřebujete pokud službu řešíte
                        Identifikujete  televizní nebo rozhlasový program, k němuž se stížnost vztahuje, datum a čas odvysílání a předmět stížnosti. Dále poskytnete své kontaktní údaje.
                        Kde a jak službu řešit
                        Stížnost zašlete poštou na adresu:
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
nebo ji podejte osobně na stejné adrese, na podatelně Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.
O výsledku projednání stížnosti budete zpravidla informováni do 30 dnů. Pokud posouzení a projednání stížnosti vyžaduje delší časové období, budete o této skutečnosti vyrozuměni.
 
                        Kolik budete platit
                        None
                    
                    
                
                    
                    
                        Vyřízení služby - elektronicky
                        Co potřebujete pokud službu řešíte
                        Identifikujete  televizní nebo rozhlasový program, k němuž se stížnost vztahuje, datum a čas odvysílání a předmět stížnosti. Dále poskytnete své kontaktní údaje.
                        Kde a jak službu řešit
                        Se stížností se obracíte na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání prostřednictvím:
	- datové schránky (ID datové schránky: 2fjadja),
- elektronické pošty na adresu podatelna@rrtv.gov.cz,
- elektronického formuláře na Portálu občana
O výsledku projednání stížnosti budete zpravidla informováni do 30 dnů. Pokud posouzení a projednání stížnosti vyžaduje delší časové období, budete o této skutečnosti vyrozuměni.
                        Kolik budete platit
                        None
                    
                
                Doplňující informace
                Jaký má služba benefit
                Prošetřením stížnosti je zjištěno, zda v televizním nebo rozhlasovém vysílání nedošlo ke spáchání přestupku. Přijímáním adekvátních kroků vůči provozovatelům vysílání v případech odhalených porušení zákona je chráněn veřejný zájem.
                Možnosti odvolání
                Pokud nejste spokojeni se způsobem vyřízení vaší stížnosti, můžete se bránit podáním žaloby dle § 65 soudního řádu správního.
                Legislativa
                
                Sankce
                Pokud by vaše podání bylo hrubě urážlivé, mohli bychom vám uložit pokutu až do výše 50 000,- Kč.
                Časté dotazy
                None