Hlavní informace
Vysoké školy jsou povinné oznamovat změny údajů týkajících se jejich zaměstnanců vedených v Registru docentů, profesorů a mimořádných profesorů Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy.
Týká se vás to pokud
Jste veřejnou, státní nebo soukromou vysokou školou a data o vašich zaměstnancích jsou vedena v Registru docentů, profesorů a mimořádných profesorů.
Kdy službu řešit
Údaje do registru předávejte průběžně, nejpozději však do desátého dne po uplynutí kalendářního měsíce, v němž nastala rozhodná událost.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
None
Kde a jak službu řešit
None
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Oznámením změn údajů splníte zákonnou povinnost.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None