Hlavní informace
Jednotná žádost je univerzální formulář, kterým lze žádat o dotace na množinu opatření přímých plateb a vybraných neprojektových podpor Programu rozvoje venkova.
Dotace se poskytuje na základě podané žádosti prostřednictvím Portálu farmáře.
Bližší podmínky a detailní informace pro žadatele včetně příruček naleznete na stránkách Státního zemědělského intervenčního fondu (dále jen "SZIF"), v sekci
Jednotná žádost.
Pro některá opatření, která jsou spojena s uzavřením víceletého závazku má tato služba návaznost na službu Uzavírání víceletých závazků v rámci opatření Jednotné žádosti.
Týká se vás to pokud
Splňujete podmínky pro žadatele, které jsou dále specifikovány podle typu podpory, o kterou chcete žádat.
Bližší podmínky a detailní informace pro žadatele včetně příruček naleznete na stránkách SZIF v sekci
Jednotná žádost.
Kdy službu řešit
Termín pro podávání žádostí je upraven každý rok nařízením vlády České republiky a zveřejňuje ho SZIF na svých webových stránkách.
Aktuální termíny a lhůty pro jednotlivé úkony naleznete na stránkách SZIF v sekci
Jednotná žádost.
Vyřízení služby - osobně
Co potřebujete pokud službu řešíte
Žádost o dotaci nelze podat osobně nebo poštou.
Osobně nebo poštou lze dodat některé přílohy k žádosti.
Při posuzování a vyřizování vaší žádosti může být u vás provedena kontrola na místě a při této příležitosti můžete být požádáni o příslušnou součinnost v souladu s Kontrolním řádem.
Bližší podmínky a detailní informace pro žadatele včetně příruček a termínů naleznete na stránkách SZIF v sekci
Jednotná žádost.
Kde a jak službu řešit
Žádost nelze podat osobně nebo poštou.
Konzultace k podání poskytují regionální pracoviště SZIF.
Bližší informace o způsobech podání, lokalitách a úředních hodinách naleznete v sekci "Kontakty", na internetových stránkách
SZIF.
Kolik budete platit
None
Vyřízení služby - elektronicky
Co potřebujete pokud službu řešíte
Podání žádosti o dotaci je možné pouze prostřednictvím elektronické žádosti, dostupné registrovaným uživatelům na Portálu farmáře SZIF.
Registrovat se lze na následujícím odkazu Portál farmáře SZIF.
Povinně podávané přílohy k elektronické žádosti se liší podle opatření.
Detailní informace pro žadatele včetně příruček naleznete na stránkách SZIF v sekci
Jednotná žádost.
Kde a jak službu řešit
Podání žádosti o dotaci je možné pouze prostřednictvím elektronické žádosti dostupné registrovaným uživatelům na Portálu farmáře SZIF.
Některá další podání lze doručit SZIF prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky: jn2aiqd) nebo elektronické podatelny (podatelna@szif.gov.cz).
Komunikace ze strany SZIF bude probíhat do vaší datové schránky a prostřednictvím Portálu farmáře.
Bližší podmínky a detailní informace pro žadatele včetně příruček naleznete na stránkách SZIF v sekci
Jednotná žádost.
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Získání dotace na konkrétní opatření.
Možnosti odvolání
Proti Rozhodnutí či Usnesení SZIF se lze odvolat v souladu se Správním řádem, tj. ve lhůtě 15 dní od doručení.
Proti protokolu o kontrole lze podat námitky do 15 dnů od doručení protokolu v souladu s Kontrolním řádem.
Opravný prostředek má vždy písemnou formu a lze ho doručit správnímu orgánu:
- prostřednictvím Portálu farmáře,
- datovou schránkou,
- prostřednictvím e-podatelny,
- osobně či poštou na centrálním či regionálním pracovišti SZIF.
Bližší informace o způsobech podání, lokalitách a úředních hodinách naleznete v sekci "Kontakty", na internetových stránkách
SZIF.
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None