Poskytování dotací prostřednictvím Jednotné žádosti

Hlavní informace

Jednotná žádost je univerzální formulář, kterým lze žádat o dotace na množinu opatření přímých plateb a vybraných neprojektových podpor Programu rozvoje venkova.

Dotace se poskytuje na základě podané žádosti prostřednictvím Portálu farmáře.

Bližší podmínky a detailní informace pro žadatele včetně příruček naleznete na stránkách Státního zemědělského intervenčního fondu (dále jen "SZIF"), v sekci Jednotná žádost.

Pro některá opatření, která jsou spojena s uzavřením víceletého závazku má tato služba návaznost na službu Uzavírání víceletých závazků v rámci opatření Jednotné žádosti​​​​​​.

Týká se vás to pokud

Splňujete podmínky pro žadatele, které jsou dále specifikovány podle typu podpory, o kterou chcete žádat.

Bližší podmínky a detailní informace pro žadatele včetně příruček naleznete na stránkách SZIF v sekci Jednotná žádost.

Kdy službu řešit

Termín pro podávání žádostí je upraven každý rok nařízením vlády České republiky a zveřejňuje ho SZIF na svých webových stránkách.

Aktuální termíny a lhůty pro jednotlivé úkony naleznete na stránkách SZIF v sekci Jednotná žádost.

Vyřízení služby - osobně

Co potřebujete pokud službu řešíte

Žádost o dotaci nelze podat osobně nebo poštou.

Osobně nebo poštou lze dodat některé přílohy k žádosti

Při posuzování a vyřizování vaší žádosti může být u vás provedena kontrola na místě a při této příležitosti můžete být požádáni o příslušnou součinnost v souladu s Kontrolním řádem.

Bližší podmínky a detailní informace pro žadatele včetně příruček a termínů naleznete na stránkách SZIF v sekci Jednotná žádost.

Kde a jak službu řešit

Žádost nelze podat osobně nebo poštou.

Konzultace k podání poskytují regionální pracoviště SZIF.

Bližší informace o způsobech podání, lokalitách a úředních hodinách naleznete v sekci "Kontakty", na internetových stránkách SZIF.

Kolik budete platit

None

Vyřízení služby - elektronicky

Co potřebujete pokud službu řešíte

Podání žádosti o dotaci je možné pouze prostřednictvím elektronické žádosti, dostupné registrovaným uživatelům na Portálu farmáře SZIF.

Registrovat se lze na následujícím odkazu Portál farmáře SZIF.

Povinně podávané přílohy k elektronické žádosti se liší podle opatření. 

Detailní informace pro žadatele včetně příruček naleznete na stránkách SZIF v sekci Jednotná žádost.

Kde a jak službu řešit

Podání žádosti o dotaci je možné pouze prostřednictvím elektronické žádosti dostupné registrovaným uživatelům na Portálu farmáře SZIF.

Některá další podání lze doručit SZIF prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky: jn2aiqd) nebo elektronické podatelny (podatelna@szif.gov.cz). 

Komunikace ze strany SZIF bude probíhat do vaší datové schránky a prostřednictvím Portálu farmáře.

Bližší podmínky a detailní informace pro žadatele včetně příruček naleznete na stránkách SZIF v sekci Jednotná žádost.

Kolik budete platit

None

Doplňující informace

Jaký má služba benefit

Získání dotace na konkrétní opatření.

Možnosti odvolání

Proti Rozhodnutí či Usnesení SZIF se lze odvolat v souladu se Správním řádem, tj. ve lhůtě 15 dní od doručení.

Proti protokolu o kontrole lze podat námitky do 15 dnů od doručení protokolu v souladu s Kontrolním řádem.

Opravný prostředek má vždy písemnou formu a lze ho doručit správnímu orgánu:

  • prostřednictvím Portálu farmáře,
  • datovou schránkou,
  • prostřednictvím e-podatelny,
  • osobně či poštou na centrálním či regionálním pracovišti SZIF.
Bližší informace o způsobech podání, lokalitách a úředních hodinách naleznete v sekci "Kontakty", na internetových stránkách SZIF.

Legislativa

Sankce

None

Časté dotazy

None