Hlavní informace
V pracovních dnech v době od 8:00 do 18:00 hod. se můžete se svými dotazy obracet na Infolinku datových schránek. Pracovníci infolinky poradí nejen s obecnými dotazy k datovým schránkám, ale dokáží řešit i technické problémy a zjistit konkrétní stav schránky i nastavení uživatelského účtu. Infolinka slouží též k nahlášení bezpečnostních incidentů či podezdření na zneužití datové schránky.
Telefonní číslo Infolinky je 954 200 200.
Volání na tuto linku je zpoplatněno tarifem dle ceníku vašeho telekomunikačního operátora.
Týká se vás to pokud
Potřebujete poradit v oblasti datových schránek nebo máte nějaký problém s jejich používáním.
Kdy službu řešit
Kdykoli v pracovní dny od 8:00 do 18:00 hodin.
Vyřízení služby
Co potřebujete pokud službu řešíte
None
Kde a jak službu řešit
None
Kolik budete platit
None
Doplňující informace
Jaký má služba benefit
Uživatelé datových schránek mají možnost získat aktuální a ověřené informace o službách datových schránek, stavu jejich datové schránky i uživatelského účtu. V případě technického nebo jiného problému, který se nepodaří vyřešit v průběhu hovoru, má operátor infolinky možnost zaevidovat nahlášený problém a předat jej k řešení učeným řešitelům na straně správce či provozovatele ISDS.
Zájemci o datové schránky se na infolince dozvědí, jaké výhody jim datová schránka může přinést, jak si jí zřídit atd.
Možnosti odvolání
None
Legislativa
Sankce
None
Časté dotazy
None