Hlasová navigace a klávesové zkratky

Jít na obsah (0). Jít na hlavní menu (5). Jít na podmenu této stránky (6). Jít na vyhledávání (4). Jít na hlavní stranu (2). Jít na mapu stránek (3). Ovládání klávesnicí (1).

Podmenu sekce

Pokud chcete hledat v zákonech, použijte vyhledávání v zákonech; také můžete hledat v seznamu datových schránek.

Seznam životních situací v kategorii Střední a vyšší školy


Za správnost
návodu odpovídá:

Česká školní inspekce - odbor kanceláře úřadu

Česká školní inspekce Stáhnout životní situaci v xml Upravit životní situaci Kompletní zobrazení
ID záznamu
i:201-632
Datum zveřejnění
13.03.2012
Poslední aktualizace
24.10.2014

Stížnost na školu nebo školské zařízení

03. Pojmenování (název) životní situace

Stížnost na školu nebo školské zařízení

04. Základní informace k životní situaci

Česká školní inspekce v oblasti své působnosti prošetřuje stížnosti na školy nebo školská zařízení a výsledek šetření předává zřizovateli školy k dalšímu řízení.

05. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněna jednat fyzická nebo právnická osoba.

06. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Postupujte dle popisu v bodech 07 až 12.

07. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Stížnost zašlete poštou, technickými prostředky sloužícími k přenosu dat nebo ji podejte osobně.
O ústní stížnosti sepíše příjemce zápis a předloží jej stěžovateli k podpisu.

08. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na inspektorát České školní inspekce příslušný podle místa školy nebo na ústředí České školní inspekce.

09. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Obraťte se na:
školního inspektora nebo kontrolního pracovníka na místně příslušném inspektorátu,
referenta pro stížnosti ústředí České školní inspekce.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty jsou řešeny v souladu se správním řádem.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Zřizovatel školy nebo školského zařízení stížnost vyřídí a přijme případná opatření k nápravě.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu: posta@csicr.cz.

17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

18. Jaké jsou související předpisy

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Opravné prostředky nejsou stanoveny.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce nejsou stanoveny.

21. Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy naleznete na internetových stránkách České školní inspekce.

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

25. Za správnost návodu odpovídá útvar

Česká školní inspekce - odbor kanceláře úřadu

26. Kontaktní osoba

Mgr. Iva Lauermannová

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

08.01.2014

28. Popis byl naposledy aktualizován

24.10.2014

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.